سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469812

  بازدید امروز : 102

  بازدید دیروز : 4

" منبری در فضای مجازی "

 
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 10:41 صبح

ثبت نام آغاز شد

 

جلسه هماهنگی جهت اجرای هرچه باشکوهتر مراسم معنوی اعتکاف برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز یکشنبه 22/2/92 در دفتر امام جمعه محترم بخش مزایجان برگزار شد .تمهیدات لازم برای این امر اندیشیده شد و مقرر شد که از 23/2/92 لغایت 29/2/92 از متقاضیان ثبت نام به عمل آید.

 

شرایط ثبت نام:    ادامه مطلب...

 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 10:41 صبح
بسمه تعالی

با استعانت از درگاه ایزد منان سیزدهمین جلسه ستاد نماز جمعه بخش مزایجان با حضور امام جمعه محترم و اکثریت قریب به اتفاق اعضاء در دفتر امام جمعه تشکیل شد. پس از تلاوت ایاتی از کلام الله مجید اعضای ستاد گزارش عملکرد خود را بیان کردند. در خصوص برگزاری اعتکاف و مناسبتهای پیش رو من جمله سوم خرداد،میلاد امام علی (ع) و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بحث و تبادل نظر شد.در خصوص اعتکاف مقرر شد جلسه اختصاصی با دست اندر کاران مراسم در روز شنبه 21/2/92 برگزار و بطور اختصاصی تبادل نظر و تصمیم گیری شود.


 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 10:41 صبح

بسمه تعالی

با استعانت از درگاه ایزد منان نماز جمعه این هفته  بخش مزایجان با حضور پر شور مردم بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش برگزار شد .

ایشان در ابتدای خطبه ها پس از دعوت همگان به رعایت تقوی و حدود الهی حدیثی از امام محمد باقر ع نقل کردند که می فرماید هیچ بدبختی به بندگان خدا نمی رسد مگر ........


 
 
نویسنده: ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 12:0 صبح

بسمه تعالی

با استعانت از درگاه ایزد منان بیستمین نماز جمعه بخش مزایجان با حضور پر شور مردم بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش برگزار شد .

ایشان در ابتدای خطبه ها پس از دعوت همگان به رعایت تقوی و حدود الهی در ادامه بحث آثار تقوی با بیان آیه  52سوره نور یکی از ثمرات تقوا را رسیدن به فوز کبیر و فوز مبین دانستند و در تشریح کلمه فوز به نقل از راغب فوز را پیروزی واقعی همراه با سلامت و تندرستی بیان کردند ایشان با اشاره به آیات قرآن لازمه رسیدن به فوز کبیر را اطاعت از خدا وپیامبر و ترس از خدا و داشتن تقوا بیان کردند و از کاندیدا ها خواستند که تقوای انتخاباتی را رعایت کنند و از سیاه نمایی ، تخریب ، تهمت و افترا بپرهیزند چرا که سیاه نمایی کار دشمن و خواست اوست . ایشان گفتند که نظام متکی به اشخاص نیست و تاکنون کارهای مهمی علی رغم اینکه کشور تحریم بوده انجام شده است .همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند شورای نگهبان قانون را بدور از جنجال ها اجرا کند گفتند که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری انتخابات خوبی خواهیم داشت .

در خطبه دوم نیز ابتدا همگان را به پرهیز گاری دعوت کردند و ضمن یاد آوری
ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 12:0 صبح

مراسم معنوی اعتکافمسجد جامع مزایجان

مراسم  معنوی اعتکاف امسال نیز همچون سالهای قبل با حضور پر شور قریب به یکصدو پنجاه نفر از اقشار مختلف مردم مخصوصا جوانان در مسجد جامع مزایجان برگزار شد.این مراسم کهاز سحرگاه روز جمعه سوم خرداد مصادف با سیزدهم رجب با حضور معتکفین در مسجد ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: جمعه 92/2/27::: ساعت 12:0 صبح

سمه تعالی
با استعانت از درگاه ایزد منان بیست و یکمین نماز جمعه بخش مزایجان با حضور پر شور مردم بخش مزایجان و به امامت حجه الاسلام میرشکاری امام جمعه محترم این بخش برگزار شد .
ایشان در ابتدای خطبه ها پس از دعوت همگان به رعایت تقوی و حدود الهی در ادامه بحث آثار تقوی با بیان آیه  ادامه مطلب...

 
نویسنده: قاسم میرشکاری ::: سه شنبه 92/2/10::: ساعت 12:0 صبح
بسمه تعالی

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم شب شعر یاس سفیدهمرا ه با نماز جماعت مغرب و عشا  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات ،ستاد نماز جمعه وکانونهای فرهنگی هنری مساجد  مزایجان و با حضور جمع کثیری از مردم مزایجان در حرم مطهرامامزاده بی بی (س)برگزار شد .در این مراسم حاج آقا زارع امام جمعه شهرستان ،آقایان برزگر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،موسوی رییس هلال احمر و حسامپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حضور داشتند.حجج اسلام زارع و میرشکاری ائمه جمعه شهرستان بوانات و بخش مزایجان سخنرانی کردند .شعرای بنام شهرستان شعر خواندند و جوایزی به آنها داده شد.این مراسم در روز سه شنبه 10/2/92 همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شد.


 
<   <<   6      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک