سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 469335

  بازدید امروز : 19

  بازدید دیروز : 25

" منبری در فضای مجازی "

 
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: ::: جمعه 94/3/29::: ساعت 6:54 عصر

در اولین جمعه ی ماه مبارک رمضان ، مصلای نماز جمعه ی بخش مزایجان ، مزین به قدوم سرشار از معنویت و اخلاص نماز گزاران  بود و به لطف الهی یکصد و بیست و هشتمین نماز جمعه ، با حضور با شکوه این عزیزان اقامه گردید .

خطبه اول :

امام جمعه بخش مزایجان پس از حمدو ستایش الهی و توصیه ی خود و همگان به رعایت تقوای الهی ،با درود و سلام به ساحت مقدس

حضرت ولی عصر(عج) ، امام راحل (ره) ، شهدا و مخصوصا شهدای بخش مزایجان ، خطبه ها را آغاز کرد و گفت : ادامه

مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 94/3/23::: ساعت 9:56 صبح

جمعه ای دیگرفرا رسید ونماز جمعه ای دیگر(یکصدوبیست و هفتمین)،به یاری خداوند متعال،وباحضورپرشورنمازگزاران ، دربیست ودوم خرداد ماه نود و چهار ،درمصلای نمازجمعه وبه امامت حاج آقا میرشکاری ،  امام جمعه محبوب ، برگزار گردید .

خطبه اول :

حمد و ستایش الهی و توصیه ی به تقوا ودوری از محرمات ، حسن آغاز همیشگی نماز جمعه ی بخش مزایجان می باشد . این هفته هم امام جمعه ، با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام ، خطبه های خود را آغاز و گفت : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 94/3/16::: ساعت 12:11 عصر

با لطف و عنایت خداوند متعال و با حضور گرم مومنین ، یکصد و بیست و ششمین نماز جمعه ی بخش مزایجان ، در فضایی سرشار از معنویت و همدلی ، در پانزدهم خرداد ماه نود و چهار ، در مصلای نماز جمعه برگزار گردید .

خطبه اول :

امام جمعه بخش مزایجان ، خطبه های این هفته را با حمد و ستایش خداوند متعال و توصیه ی همگان به تقوا و انجام دستورات خداوند و دوری از محرمات آغاز کرد و گفت : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: جمعه 94/3/8::: ساعت 7:22 عصر

آدینه ای دیگر فرا رسید و باز هم مردم ولایتمدار بخش مزایجان  ، همچون جمعه های گذشته پر شکوه و با صلابت  ، در مراسم عبادی ، سیاسی  ونماز دشمن شکن جمعه هشتم خرداد ماه 94 شرکت کردند و با حضور خود بینی شیطان را با خاک  آشنا ساختند .

خطبه اول :

حمد وستایش خداوند متعال و توصیه ی خود و همگان به رعایت تقوای الهی ، انجام دستورات خداوند و پرهیز از محرمات ، حسن آغاز خطبه های امروز نماز جمعه ی بخش مزایجان ، توسط حاج آقا میرشکاری ، امام جمعه ی محبوب و مردمی بود .ایشان با ذکر حدیثی از امام علی (ع) گفت : حضرت می فرمایند : ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: جمعه 94/3/1::: ساعت 9:34 عصر

اولین روز از خرداد ماه نود و چهار که معطر و مزین به عطر آدینه بود، با حضور گرم مردم ولایت مدار بخش مزایجان درمصلای نماز جمعه واقامه ی یکصد و بیست و چهارمین نماز جمعه ی این بخش ، حال و هوای دیگری داشت .
خطبه اول :
امام جمعه بخش مزایجان طبق معمول هر هفته و به دلیل ارزش و اهمیت تقوا و نقش آن در زندگی افراد وجامعه ، خود و همگان را به رعا یت تقوای الهی و ترک محرمات سفارش نمودند .
امام جمعه در ادامه حلول ماه مبارک شعبان را تبریک گفت  ، مخصوصا امروز جمعه که ولادت حضرت امام حسین ع می باشد ایشان گفتند که از امام حسین ع سوال شد : چگونه صبح خود را شروع کردی ؟ فرمودند ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: یکشنبه 94/2/27::: ساعت 9:0 صبح

به لطف و فضل الهی ودر سایه ی توجهات حضرت ولی عصر آقا حجه ابن الحسن ، امام زمان (ع) یکصد و بیست و سومین نماز جمعه ی بخش مزایجان، با شکوه همیشگی، در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه نود و چهاردر مصلای نماز جمعه برگزار گردید .

خطبه اول :

 امام جمعه بخش مزایجان در ابتدای خطبه های این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه فرموده وخطبه ها را با حدیثی از امام علی (ع) آغاز کردند که این امام بزرگوارمی فرمایند : بهترین احزاب و گروهها ، گروهی است که ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 94/2/19::: ساعت 4:19 عصر

جمعه ای دیگر فرا رسید وبه یاری خداوند متعال، یکصد وبیست و دومین نمازجمعه بخش مزایجان ، باحضورپرشورنمازگزاران ، درهجدهم اردیبهشت ماه نود و چهار ،درمصلای نمازجمعه وبه امامت حاج آقا میرشکاری ،  امام جمعه محبوب ، برگزار گردید .

خطبه اول :

ابتدا امام جمعه همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کردند وبا ذکر حدیثی از امام علی (ع) اینچنین خطبه های خود را آغاز نمودند :

امیر المومنین علی (ع) در نهج البلاغه خطبه 103 در رابطه با نوع نگاه به دنیا میفرمایند : ای مر دم نگاهتان به دنیا همانند ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: جمعه 94/2/11::: ساعت 9:14 عصر

به لطف ایزدمنان ، یکصدوبیست و یکمین نمازجمعه بخش مزایجان ، درسال نودوچهار،به امامت حجه الاسلام میرشکاری،درروزجمعه یازدهم اردیبهشت ماه ، باحضور گرم وپرشوروهمیشگی

نمازگزاران بخش ، برگزارگردید.

خطبه اول :

خودم وهمه ی شما بزرگواران را به رعایت تقوای الهی وانجام دستورات خداوند وپرهیز از گناه توصیه می کنم .ایام ولادت مولا علی (ع) که دلهای ما به محبت او منور ونورانی است را تبریک عرض می کنم .

السلام علی مولانا امیرالمومنین . یکی از موضوعاتی که در سبک زندگی اسلامی قابل بررسی است ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: شنبه 94/2/5::: ساعت 9:57 صبح

به یاری خداوند متعال، یکصد وبیستمین نمازجمعه بخش مزایجان باحضورپرشورنمازگزاران ازسراسر بخش، درروزجمعه چهارم اردیبهشت ماه نود و چهار ،درمصلای نمازجمعه وبه امامت حجه الاسلام جعفرزاده ،  امام جمعه موقت بخش ، برگزار گردید .

خطبه اول :

همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم .

ماه رجب ماه عبادت و بندگی ، ماه استغفار وبرگشت به خدا . خداراسپاسگزاریم بخاطر توفیق درک ماه رجب دیگری وازخداوند خواستار توفیق عبادت واستغفاررا داریم .ازخداوند فرج آقا امام زمان (ع) و سلامتی رهبرمعظم انقلاب (دامت افاضاته)راخواستارم .

انسانهای یک جامعه نسبت به هم بی تفاوت نباشند .ازآنجاکه اسلام دینی ادامه مطلب...

 
نویسنده: ::: دوشنبه 94/1/31::: ساعت 12:10 عصر

با عنایت خداوند متعال و درجمعه ای که خیل نمازگزاران مشتاق به اقامه ی نماز جمعه ، در مصلای نماز جمعه حضور

داشتند ، یکصد ونوزدهمین نمازجمعه ی بخش مزایجان ، به امامت حجه الاسلام میرشکاری ، امام جمعه محبوب ،برگزار گردید.

خطبه اول :

خود و همه ی برادران وخواهران گرامی را به تقوای الهی سفارش نمودند.

در حدیث نورانی امام علی (ع) : اگرفقیهان وحکیمان بخواهندبایکدیگر مکاتبه کنند سه نکته ونصیحت را می نویسند ،که اگرافراد ادامه مطلب...

 
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

حضور و غیاب

 

اشتراک